Adrian Newey, projektant prąd samochody rc Red Bull, jest geniuszem. Ale dla wielu, Gordon Murray jest Bóg. W takim świecie Formuły 1, gdzie samochody rc reguły i przepisy są bardzo surowe, wymaga jasnych pomysłów i bardzo pomysłowe umysły znaleźć luki. Newey rozwinął wielką umiejętność ta, jak Murray zrobił dekady wcześniej.
Gordon Murray zaprojektowane niektóre z najbardziej udanych i pięknych samodochy rc F1 historii, oprócz ustalenia podstawy do projektowania swojego czasu i przyszłości. Ale z pewnością jeden z jego najbardziej pamiętnych samochody Brabham BT46B roku 1978, nazwana jako „fan” samodochy rc z oczywistych względów.
Samochody rc, który startował w wyścigu (szwedzki Grand Prix), wygrał wyścig w ręce Niki Lauda i szybko uznane za nielegalne przez FIA. W tym czasie 79 Lotus Lotus dominującą i jej oszałamiający efekt gruntowy Samochód zaprojektowany przez Colina Chapmana, innego człowieka z genialnego umysłu.
Tak, Brabham (następnie kierowany przez Bernie Ecclestone, obecnego właściciela Formuły 1) musiał usunąć pojazd po udanej kariery solowej.
Co ciekawe, choć w chwili obecnej Formuła 1 to szczyt techniki i każdy nowy szczegół jest ukryte pojazdy z największą schludności, w 1978 wentylator Brabham był objęty prostym czarnym płótnie. W rzeczywistości sam Gordon Murray widział go idącego przez padok z Sex Pistols, T lub Johna Lennona, nie wspominając o ich pończochy fosforyzujące. Ale projektowanie wygranej samochody, i to się liczyło.
Jest powiedziane, że Murray był prawie zawstydzony prędkości na zakrętach samochody rc wentylator rc, a nad resztą. To wszystko było nielegalne światła samochodu, ale skorzystał z luki w przepisach dominować weekend.
Murray kontynuował swoją karierę w McLarenie, aż poczuł przepisy F1 były coraz bardziej restrykcyjne, zatrzymał się i zaprojektował supersamochód McLaren F1.
Ale mieszkaliśmy z Brabham, że do kariery solowej, fascynuje świat widać, że ewolucja Formuły 1 może wykraczać poza wpływem ziemi.